csütörtök, november 16, 2006

killing myself softly...

eloszor is.. beszeltem megint ex-el. meg mindig nem vagyunk egy hullam hosszan. ja es csak h vissza vagjon mert allitolag nem lepodtem meg elegge mikor szakitasrol jott szo.. el arulta h karacsonyra meg akarta kerni a kezem. es akkor most reszemrol buli van (aszem), mert h ki a franc akart ferjhez menni?!? szokott nekem neha ketyegni abiologiai oram.. de meg igazan raerek! de komolyan!


masodszor meg ha nem volt eleg az elso csapas, halalra zabalom magam! ilyeszto mekkora mennyisegu edesseget tudok magamba tomni... es aszem most rosszul vagyok... azon kivul mar ki akadtam parszor miota ithon vagyok h milyen borzaszto szar a musor a teveben! elsonek a gyuruk ura ilyesztett meg az rtl klubbon. akkor gondoltam rosszabb mar nem lehet! de jott a terminator a tv2-en. asztan egy roman teve adon kedodott ujra a gyuruk ura.. arrol nem is beszelve h neponta vannak azok a kibirhatatlan "sorik".. h joban, roszban, baratok koszt.. stb stb stb! na meg a bena musorok mint pl az a taskas.. nem tom mar hogy hivjak.. mikor ki valasztol taskat oszt ki derul mennyit nyersz majd ugy masfel ora mulva ha addig el nem adod sokkal kevesebb penzert.. a hirekben mindig ugyanaz.. zenes csatornat nincs turelmem nezni.. es akkor igy tovabb! borzalmas! na de ra jottem h hajnali 5:30kor a kedvenc mesem megy a cartoon network-on. de nem fogok naponta olyankor kelni! sem olyankor meg nem aludni! igy is elegge ki van bukva a rendszerem az egesz ossze vissza alvastol!

Nincsenek megjegyzések: