vasárnap, november 05, 2006

party, party, party

tegnap eletemben eloszor buliztam olyan helyen, olyan emberek kozt es olyan zenere amiket utalok amiota csak tudom magam! hogy hol voltam?!? itt. a kepeket kerem nezni. igen. kibaszott snob hely! meghozza olyan emberekkel voltam korul veve akiket meg licis korom ota ismerek latasbol es mar akkor is utaltam oket. szatmar kremjenek a kreme volt ott. ahogy Dora fogalmazott.. ja es persze a klub VIP reszen voltunk ahol kulon bar van es mas zene mint a masik teremben.. meg ilyenek..ugy kb 100 meteren belul mindenki csak viszkizett, a zene szar volt, az emberek katasztrofak voltak. a nok kozul csak Dora meg en nem voltunk tusarkuban, nem volt mu kormunk, illetve nem volt kisimitva a hajunk. a pasik kozul az a 3 (aki velunk jott) volt agyilag normalis (maramennyire :P). a tobbi mind cuppanos felsoben vagy ingben feszitette izmait vagy epp hajat! meg szerencse h kicsit jobban ki oltoztunk mint atlagba es nem voltunk annyira ufok.. mondjuk csak a dekoltazsunk passzolt oda.. a tobbi nem igazan.. de nem mintha az lettvolna a leg nagyobb gondom a helyel..

szerencsere utanna at neztunk Gazette-be ahol a draaaga osztajtarsam volt a dj. es ossze szedtuk magunkat egy kicsiket! jo zene, kellemes emberek, hazias fogadas. meg az a rozsaszin szivoszal is meg volt amit igertek. csaaaak nekem :D ezert koszonet Robinak (egyik tulaj a 2bol).

ma reggel.. hat.. "reggel". alig tertem magamhoz ugy meg vagyok hulve.. es az a reggel mikor en le fogadtam volna h meg csak max del korul jarunk.. hat mar delutan 4 volt. a mai nap ebredeseben csak az volt jo, h le zuhanyoztam, es mar vart is a csodalatos reggeli amit az egyik pasi csinalt. arrol csak annyit h eletem eddigi leg finomabb spagettije volt! viszont eleg pocs volt doraval ugyhogy nem kifejezetten szimpatizaljuk a gyereket! a masik murnyo, sunyi pofaja van es hatarozottan nem szeretjuk, es a harmadik.. az hatar eset. azon kivul h szoke, kek szemu, cuppanos felsoben bulizo, es szedi a szemoldoket, semmi gond nem volt vele. tok rendes meg minden. ja es hoztak valami libat is magukkal. akit aszittem le rugok ha meg sokat ulnek.. en nem tudom meg erteni azokat az embereket akik el turnek ilyen szemelyeket maguk korul.. na mind1.

pletyo mar meg volt agival netten :D ugyhogy mostmar csak a pihenes maradt hatra! ;)

Nincsenek megjegyzések: