szombat, november 11, 2006

a tegnap esti buli nagyon vicces volt! annyi hulye dumaval probaltak ossze szedni h az mar nem igaz! tobbek kozt a Joey dumaval is: Na mi a szitu? es miutan szembe rohogtem szoltam szepen h pihenjen. ja meg azon kivul mindenki azzal foglalkozott h en vagyok a szuper csaj, az az supergirl. Mert olyan feliratos polom volt. vicces jeleneteket hoztak ezzel ossze...

most meg azert meselek mindent olyan kis kedvtelenul, mert megint el kapott az a hulye allapot mikor a 80 eves problemas nenit jatszom. ilyenkor utalom magam.. mert morgok sokat! es pl nem szeretem h rendetlenseg van a konyhaban ami maskor nagyon nem zavart de most ki nem allhatom. azon kivul nem szedem ossze mert mindig en szedem ossze! es morgok mert budos van a hazban es szelloztetni nem lehet mert mindneki fazik! na meg ilyenek! remelem ki novom ezt is! most morgos vagyok es magamra is ideges vagyok. ugyhogy csak rosszabb es rosszabb lessz!

nem baj, holnap megyek haza es el mulik! remelem!

Nincsenek megjegyzések: