szerda, augusztus 02, 2006

S most a lemaradt postolas.
Felsziget: eloszor is be kell h valjam…nem tetszett az az otlet h meg hajnalban elinduljunk ithonrol es meg aznap tovabb vasarhelyre…de vegul is jol sult el az egesz..kicsit hosszu nap volt az…de minden jol ment…meg a suliban is elrendeztem azt a par pappir munkat ami meg mnaradt..sot..az angyalokban (az uj hely ahova jarunk..dama ismerose nyitotta meg egy haverral…jo hely!) is ittunk egy fincsi kavet! Aztan meg delutan mikor mar felszigeten voltunk nem jott hogy elhidjem! De besegitett a sotetben sator allitas..amikor jol ossze csiptek a szunyogok! Nem volt olyan reszecskem ami nem letvolna ossze csipve!fajt is, viszketett is, de a teny hogy ott voltam tokeletesse tette az egeszet!ugyhogy gyorsan atoltoztunk mind a 3an (dama, uj lakotars dora, es en) es el indultunk haver vadaszatban! Ami meg is volt es szepen letelepedtunk a sor patikahoz. Attol kezdve minden ejjel nagy buli volt!
Elmenyek:
1 az egyik kis dagadt kicsi pasi vitt ket sort a nagy tomegen keresztul..es megloktek kicsiket ugyhogy a fel sor a pofajan kotott ki :P
2 aztan egy nagyon murnyo skot szoknyas hosszu, gondor, voros haju emberke probalt felkerni tancolni dorat es engem….
3 egy pasi megkerte a kezem (alig par perce ismert). Szembe rohogtem
4 dora kiszemelt maganak gyorsan egy pasit akit vegul sikerult is ossze szednie…pesti srac..de kimondhatatlanul bena volt szegeny….viszont megnyugtato erzes h nem csak en tudok ilyeneket talalni :P a jo pontja viszont az vlt h fotos volt es volt nalla par profi cucc:D
5 szomszedokkal joba lenni jo..foleg reggelenkent mikor nincs ereje az embernek felalni vagy kimenni satorbol vizert!
6 masik pasi azzal probalt bevagodni nallam h kerdezte: nem mondta meg senki h hasznalj fogszabajzot? (nem epp tokeletes a fogsorom, de nem szoktam problemazni vele).mondom nem. Hat ne is hasznaljak mert tokeletes szep fogsorom van! Hat akkor nagyon viccesnek talaltam az egeszet de azota is az az uj komplexusom!
7 megismertem dora egyik jobaratjat…a robit..aki nagyon de nagyon rendes es kedves…tobbet nem tok rolla :P ja es megismertem a kocsogot(mast mint akirol eddig beszeltem), jezust, es ricky martint :D a csajok 3 even keresztul rolluk pletyoztak de mostmar szemelyesen is ismerem oket..felteve ha meg felismerem oket :P ja! Es joset!(hoze-nak olvasni!) Lanyok ugyancsak regi ismerose…sport egyetemet vegzett..ennyi.
8 aszpirin lefekves elott kihagyhatatlan!
9 ha eso van es megazik az ember, algokalmin + 2paracetamol + vodka! Tuti megoldas!
10 3ik nap felfedeztuk..illetve szolt egy masik andi nekunk h letezik egy olyan ital h hubi (hubimaister..aszem):D es annal maradtunk! Nagyon finom egy ital! A hubertusznak a szekely valtozata allitolag..vagy mi..de vegul is mind1..a lenyeg h finom es h nekem nagyon bejott…sott mind3onknak :P egy egeszs hetig fel hotkorosan voltam..mert ha epp nem voltam ittas akkor probaltam magamhoz terni..de mire sikerult ujbol kellet kezdeni :P
11 dupla d is ott volt..talalkoztunk is meg az nap mikor oda ert..de tok veletlenul…kulomben nem volt ideje talalkozni velem! Ami igazan nagy szemetseg reszerol…mondtam is neki…foleg h vegul is meg ianuarban kerdezte h megyek-e felszigetre es indulas elott is utolso beszelgetesunkben az volt a lenyeg h ugye ott leszek! Komolyan nem ertem …errol is ennyit! Es abban h nem talalkoztam ismerosokkel…na jo, tul sok ismerossel..csak az a jo h nem lattak furdoruhaban…illetve nem epp eber allapotomban!
12 az idei felszigetben az arigato volt a legjobb. Az volt az egyik szimpad..ahol vegul is a legjobb bulik voltak..de azon kivul persze lattunk mas koncerteket is..nem tul sokat m,ert tobnyire lemaradtunk rolla..illetve elaludtuk :P de az ossze koncertbol..de az osszesbol, a zdob es zdub volt…egyik roman ..nem is..mert moldav egyuttes…azok bazi jo built csinaltak! Es ami meg fontosabb…h az enekes mennyire jol mozog…es milyen jol nez ki…testerol nem is beszelve…hat…be kell h valjam..bulizni nem tudtam mert csak alltam es folytam el….mint ahogy a tobbi csaj is korulottem…bassza meg! Nem gondoltam h letezik ilyen…es tessek! Ott volt az elo bizonyitek! Nem emlekszem h lattam volna meg egy olyan jol mozgo pasit aki jol is nez ki…vagy ha igen az nagyon reg lehetett! Egyszeruen nem tudtam le venni a szemem rolla…
13 talalkoztunk a kolozsvari internet szolgaltatonkal is..aki jo haverunk…a Dezsi. Vices ember…neha nagyon faraszto tud lenni…de kulomben nagyon rendes meg minden! Egyik este meghivott egy..martinire(ha jol emlekszem…ha nem akkor valami olyasmi)….amit valahogy veletlenul elejtettem a felenel…aztan kaptam masikat. Mondtam neki ne koltson ram..de o azt mondta nem, nem o maganak veszi csak lehet en is kerek majd belole..ehez kepest a kezembe nyomta…nos, bulizas kozben valaki ugy gondolta vices lenne gazspret hasznalni..vagy tusszento port..nem tom mi volt…de nagyon szar volt…ugyhogy kirohantunk a satorbol (arigato) es persze h a masodik italom is elejtettem..szerencsere azt mar nem latta mert nem volt ott…es gondoltam magamban ennel rosszabb mar nem lehet..erre fel tancolas kozben kicsit besegitettem az Esztetanak (o is haver… eszteta a draga..nagyon kedves ember..nevet nem tudom) . szal azon az esten katasztrofa voltam!
14 ha az ember nem erzi jol magat ne fokozza azt hanem tegyen ellene valamit! Egyik bulin nem volt nekem az igazi..ugyhogy nem is nagyon buliztam mint ahogy en ezt szoktam...ezt a robi eszre is vette..ugyhogy kerdezte mi a baj..mondtam h ize…erre o mondta miert nem megyek mashova bulizni ?..mondtam h a csajokkal vagyok akik jol buliznak es minthogy 6an(kozben megerkeztek a kiraly meg a muvesza is..meg meg voltak paran…) erezzek rosszul magukat inkabb csak en…nagyot nezett…es kerdezte h ennyire szeretem oket…mondtam igen…erre o : « irigylem oket! » Es kinoztam tovabb magam mig mar nem birtam es elneztem az arigatoig…ahol el is kezdtem bulizni..de magamban nem volt az igazi ugyhogy mentem kinolzni tovabb magam…es mikor mar azt sem birtam…hat ugy dontottem ugyis ott van kozel a toltes…ledolok kicsiket es ha keresnek ugyis megtalalnak mert en leszek az elso dolog amit latnak ha kijonnek a satorbol..nos..mig felig meddig aludtam legalab 3an lefotoztak…kibaszodt merges lettem ugyhogy feladtam a pihenest..remelhetoleg nem teszik fel netre !
15 ejszaka furodni kimondhatatlanul jo ! mennyei!
16 ertekelni azt amid mar van csak akkor tudod ha valami rosszabbal talalkozol..vagy latsz vagy kapsz.
17 megismertem azt a pasit akit mar 14 eves koromn ota ismerek latasbol…az andras..aki 42 eves..de kulsore kibaszodt jol nez ki..ugy 20nak…22nek…jo fej…csak az volt furcsa h beszelgetes kozben azt mondta..de le harapnam a labujjad. Es kozben szorongatta az ujjaival :))) azon kivul folyamatosan pezsgozni hivogatott…mikor o mar tul volt ugy 10 shot teqillan…


haza ertem..aludtam ugy 18 orat egyhuzamban…aztan setaltam egy nagyot vasarlas kozben ..kaja es ujbol alvas :D a ruhaim mar kimostam…most meg megyek meglatogatom a nagyit meg az uncsimek akik ma ertek haza a tengerrol!

Bocs mindenki h egesz regenyt irtam…de sokminden kimaradt…es meg biztos lessz mit irni..csak nem jut most eszembe…de remelem van turelmetek ezt a sok zagyvasagot elolvasni..ha nem…meg mindig ott van az andi nekem…en majd atolvasom sok sok ido mulva!

Nincsenek megjegyzések: