vasárnap, augusztus 06, 2006

“Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.” (Albert Einstein)

nem hibaztathatok senki mast magamon kivul azert a sok hulyesegert amit csinaltam az utolso fel evben! Nem tom ha beszelhetunk olyasmirol h love…mert ujjabban nem is nagyon hiszek benne…de a lenyeg az h hulye liba kent viselkedtem …ezt most be kell h valjam es mostmar az egyetlen dolog amit tehetek az h be vallom igazuk van a csajoknak es magamhoz terek! Kemenyen dolgozok rajta…de ramjott a frasz most valamejk ejszaka almomban…mert azon voltam h ferjhez mennjek par oran belul de nem volt meg ruham…de el is indultam ruha vadasztba…remenykedve h abban a par oraban tortenik egy csoda es nem megyek ferjhez! Ha valamivel ra lehet hozni andira a fraszt az a hazassag! Nem mintha mar idoben lennenk ra…de lenyegtelen! Es igen, szinesben almodtam! akarmennyire is ellenezne valaki azt h emberek tudnak szinesben is almodni. En tudok es pont!

Nincsenek megjegyzések: