vasárnap, augusztus 06, 2006

Az utobbi idoben csomo szep dolgot mondtak rollam. Es ez nagyon jott tett a terapiamnak..mert mostmar lassan ter vissza a regi andi…es naponta ugy kelek h "ez lessz eletem nagy napja"…meg ha nem is lessz az…de ugy nez ki igy az utobbi evekre vissza nezve..jobbnal job nyaraim vannak! H miket mondtak? Hat pl…egy nagyon kedves baratnenk azt mondta h szereti andit…es foleg azt ahogy orul neki amikor talalkoznak :D o lenne imola! Aki egy nagyon kellemes szemelyiseg..es szerintem egy olyan ritka ember akit nem lehet nem szeretni! Akkor meg hogy ne orulne neki az ember? Aztan egy este szoba jott h nem szeretek szomorkodni..mas emberke azon csodalkozott ekkor h en szoktam szomoru lenni?mert igaz h meg cask par napja ismer de meg nem latott szomoruan…es nem is ugy nezek ki mint aki szokott… nos..ha ilyen allapotban ilyeneket gondolnak rollam akkor nem is csodalkozom h mikor minden szep es jo mindenki szeret :P jol van na..nem tulzom el a dolgokat…a lenyeg az h jol jott ez a par kellemes megjegyzes rollam! Es igaz ami igaz…ha kellemes barati tarsasagban vagyok..akarmennyire is szomorkodnek nem tok nem jokedvu lenni..ezt is jol elmagyaraztam ugy erzem…na mind1! Hetfon jon anyukam haza...mar alig varom! Megyek utanna pestre…ja es kozben a nagy fogyirol is lemondtam …mert jelenleg ugy sincs kiert…aztan meg en most jol erzem magam ugy ahogy vagyok…pontosabban nem tud most erdekelni…majd ha hetfon anyukam lecsesz h hogy nezek mar megint ki…de nem baj az! Csak lenne mar itt!

Nincsenek megjegyzések: