péntek, augusztus 25, 2006

nos...a vakacioban az a jo h az ember nem foglalkozik azzal h milyen nap van...vagy hanyadika van...igy peldaul..en ma reggel hiaba almodtam h kesek dokitol vagy h nalla vagyok..mert megis elaludtam..aztan 10:30kor rohangaltam a hazban ossze vissza h majdnem 1 oras kesessel berohanyak a rendelobe es ki deruljon h valojaban 11re kellet volna mennem es nem is kestem..sot! a doki sem volt meg ott!ugyhogy csomo varakozas utan ugy dontottem setalok 1et..de mire vissza ertem tele volt a rendelo kissebnel kissebb gyerekekkel..na akkor ereztem meg magam nagyon szarul...na meg mikor meg kerdezte a doki h hany eves is vagyok...de az meg egy nagy semmi ahoz kepest h milyen erzes volt mikor a doki
fel oran belul (na jo..valojaban csak percek voltak vagy masodpercek de borzaszto hosszunak tuntek..) azon ajuldozott h milyen rossz az allapot! es lehet kicsit elkestem vele..de meg megoldtaho a dolog...tobb idobe fog telni de megoldtaho!



es akkor most bevallom: fogszabajzom lessz! allando...felul, alul, minimum 2 evig! mikor ezt meg tudtam el huztam a csikot...es mondtam h aha, jo, ok...majd meg jovok..de azt nem mondtam h csak jovo ilyenkor kb..mert eloszor nyugisan szeretnem vegezni a sulit...es egy jo munka helyet szeretnek kapni..mert nallunk meg mukodik az a dolog h elob megnezik az embert es csak aztan erdeklodtek afelol h mikeket tud...nagyon sok dolgot el basztam mar de ezt nem fogom! ugyhogy ha ennyi evig elvoltam veluk egy ev ide vagy oda nem art! meg akkor is ha az ossze fogam epsege mulik rajta, es meg csak nem is az h ki egyenesitsek!



aztan haza jottem es elsirtam magam doranak mess-en...aki ujbol csak lelkesitet! es mondta h majd el nez velem kolozsvaron egy masik dokihoz is...es csak nyugi! naaaagyon draga! annyira jo volt h itt ultem a gepem elott...bob marleyt hallgattam..ciniminis-t ettem...es doraval pletyoztam :D tokeletes reggel!

Nincsenek megjegyzések: