szerda, augusztus 02, 2006




Hisztek a csodakban? En hittem…es elmult..most meg azon dolgozok h ujbl hidjek…mert 1x regen hittem abban h letezik egy olyan ami vagy aki majd segit nekem es job lessz..de nem…nincs olyan..ha csak en nem segitek magamnak..de azon mar probalkoztam es csak rosszabb lett. Ok. Nem sirankozok! Minden okes..csak mostmar tudom az elkovetkezo 50 ev letoltendo eletem…semi extra nem lessz benne! Es ez eleg siralmas…de en mostmar feladtam…
Es igen. igerem! Probalok ujbol naiv lenni…pedig azon dolgoztam az utobbi idoben h ne legyek…de annyira jo hinni valamiben..meg akkor is ha az a valami nincs…es nem letezik..de olyan jo ropkodni..es boldognak lenni a nagy semmiert…olyan jo neha szokenek lenni…igen! hulye voltam…mert tul komolyan vettem az egeszet! Es nem vettem eszre h az egesz csak azert van h en ropkodjek es nem azert h komolyan vegyem :P mostmar ertem az egeszet. Es probalom szeretni azt ami van es rohegcselni azon ami nem vices…es ujbol olyan boldognak lenni mint most ugy kb 3-4 eve…

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó reggelt... :)