hétfő, augusztus 28, 2006

meg tudja nekem mondani valaki h mi a buntetes kiskoru megrontasaert (vagy hogy is mondjak...) ? hetvegen rajottem h bukik ram a tiny pasija. a tiny az a k-nak a tesoja...ha meg emlekeztek ki az a k...mind1..vegul is most nem az a lenyeg.. hanem h a tiny jo baratnom... de tok jo pasija van...csak egy a baj vele: kiskoru! de nem jottem volna ra ha nem mondja! aztan meg ma tok veletlenul ratalaltam egyik pasinak a fotoiara interneten... akirol azt hittem h nem szimpatikus mert kis depresszios rokkeres..pedig csak hallasbol ismerem...viszont sok mindenben hasonlitunk...es hat. o is kiskoru...pedig eskuszom nem bukok a kiskoruakra..de ez a 2 jelolt...mas! nem mondom ki a masodik mert valaki meg fog sertodni szerintem..meg attol is felek h olvassa a blogom aztan meg el inteznem magam! es ezt az elsot amelyk bukik ram el meseltem a muveszanak is...erre fel azt mondta h ki nem bukik ram!? mondjam meg ki? akit szeretnek h bukjon az nem! aki erdekel! az nem! f*t sem erdekelnek a kiskoruak...bassza meg! na szep vagyok...ujbol kezdem! na felejtsuk el inkabb ezt a sok hulye dumat amit ide lenyomtam par perc alatt!

Nincsenek megjegyzések: