vasárnap, augusztus 06, 2006



Es akkor most a magahoz tert andi: minden szep es jo…naponta delbenkelek…diplomam meg nem gondoltam ki de dolgozok rajta…hetenkent 1x meghivnak sorozni a haverok es mindig elmarad valamiert…pedig meg a kis parizsi edike is ithon van…hat nem akartam nekik mondani de baszok az edikere! Aztan meg beszeltem doraval es meselte h szoba alt vele a pesti pasi akivel ossze jott felszigeten! Ami azert olyan jo mert olyankor dora ropkod es boldog..pont ahogy en csinaltam meg nem is olyan reg…es orulok neki! De komolyan! Penteken talalkozok is vele..aztan majd hatha ont belem is egy kis lelket…ma talalkozok a damaval es muveszaval…remelhetoleg jo hatassal lesznek ram…kiraly hianyzik nagyon…o nagyon tudja hogy kell az ilyan szitukat kezelni…o tud 1xre realista lenni tokeletesen kezelni barmilyen szitut es kozben ropkodni mint az utolso almodozo!

Aszem vegul is ha mar nem ropkodok de az almodozo oldalam megnem tunt el… kell valami ami eltessen! Mindig van valamim vagy valakim…most kicsit kifogytam…kicsit szetszort vagyok..kicsit el szalt..hatarozatlan… hisztis… egyenesen katasztrofa…

Nincsenek megjegyzések: