szombat, augusztus 26, 2006

jo reggelt mindenkinek! en most duzzogok. nem. ma nem koltott senki! vagyis...hat nem tom... vegul is igen. mert egy olyan valakirol almodtam akire most ugy dontottem h nem jo gondolni! ugyhogy tok merges lettem es nem tudtam vissza aludni! mondjam meg kirol almodtam? rolla:

"Stabilitás, termékenység, fészekrakás, közös üzlet lehet a kapcsolatotokból. Annyira édes és szeretettel teli lehet a viszonyotok, hogy sokan fognak rátok a környezetetekben irigykedni. A kapcsolatnak árthat a te titkolódzásod, vagy az állandó lélekbúvárkodás, amellyel a másik cselekedeteidet akarod elemezni. A viszonyt még szorosabbá tehetik a közös művészi élmények, vagy az együtt űzött, művészetekkel kapcsolatos hobbi."

ehez kepest most ilyennel vagyok:

"Fantasztikus kalandot élhetsz át vele, aki mindenre kaphatónak mutatkozik veled. Mestere a különböző szex technikáknak, és egészen vad sms-eket is küldözget neked, ami kezdetben talán pironkodásra késztet, aztán semmit sem vársz jobban, mint az üzeneteit, vagy a szerelmeskedést vele. Ami zavar benne, az a felületessége, a linksége, hogy sokszor csak ígér, és alig tart be belőle valamit."

nem tom mejk jobb..de h rolla almodok nagyon rossz jel! meg etvagyam sincs! ami nagy gaz!

ja es kene formatalni kicsike gepem...de semmi kedvem hozza...es valoszinu h muvesza le fog utni mert nem adom vissza neki az install cd-ket!

es ma meg vagyunk hivva a romeo (husmokek akiknek most szuletett a dominik) szulinapi bulijara..a varoson kivuli kis villajukban...amihez csak azert nincs kedvem mert csomo fontos ismert ember lessz ot es ki kell oltozni meg oda figyelni minden mozdulatodra..stb, stb! a jo dolog viszont az benne, hogy nagy eselyem van talalni ezek az emberek kozt egy jovendobeli fonokot magamnak... es h valoszinu csak viszkit fogunk inni :P

Nincsenek megjegyzések: