vasárnap, augusztus 27, 2006

na megvolt a fantasztikus szulinapi buli! barbekjuzas meg minden...pont olyan volt mint ahogy en azt el kepzeltem! ott hanykolodtak egymasnak h melyknek van dragabb es jobb aotuja! mert az egyike csak 110 000 eurot er..de a masike 120 000ret! szeeeegeny! epp azon sporolt! mikor az egesz orszagba szerintem mar fogalma sincs mennyi telke es haza van! le fogadom le van irva neki egy szep listara h el ne felejtse! arrol nem is beszelve h a ket lanyat bubapest egyik leg elittebb egyetemere kuldte..a felesegenek meg reszvenyei vannak egy plasztikai sebeszet cegnel...ami valojaban az apose...na mind1! inkabb hadjuk mert fel sem tudnam sorolni az osszeset! a lenyeg..jobb volt mint azt el kepzeltem..csinaltam csomo fotot a dominikrol..aki most felelmetesen el van kenyeztetve, az az folyamatosan sir ha nem foglalkoznak vele!
nem volt annyi ember mint amennyire keszultem de a lenyeg h igazam volt a jovendobeli fonok dologgal, mert fel is kertek h fotozzak par ruhat egy cegnek reklamnak! ami tok jo! meg ha nem is fizetnek! de a hir majd el megy es akkor tuti lessz!

ja es h miert keltem ilyen lehetetlen oraban,vakacioban,vasarnap? csak mert talalkozok a muveszaval..megyunk shoppingolni :P es azt sosem lehet tul; koran kezdeni! foleg h ma is van egy szulinap amelyken meg kell jelenjek!

Nincsenek megjegyzések: