hétfő, augusztus 21, 2006

igen..meg mindig minden szep es jo es meg mindig hepi andi! nem tokeletes..de jo!

a szulinapom is meg volt...meg a muvesza-e is...hetvegen atjottek kiraly a pasijaval es unnepeltunk! jo volt kicsit a kozelukben lenni! hianyoztak..pontosabban kiraly... :P
szal buli volt es naon jo volt! a gaz csak az volt h szulinapomon ki hivtak a volt osztajtarsaim a varosba... de nem tudtak semmirol...azert el voltam es nem harakszok rajuk...nem is vartam volna el tolluk h eszbe tartsak...nagyon sok kedves ember tudta..es nekem az epp eleg is volt!

kozben fogorvos neninel is voltam...nem volt kellemes...de tul vagyok rajta...na meg ki talalta h tegyunk fogszabajzot...lehet lessz....valoszinu...meg nem tudni mikor..szerintem csak jovo nyarara mikor mar dolgozni fogok es nem latnak majd honapokig a sok munkatol az ismerosok! :P

anyu csutortokon sajnos megint megy el..es nagyon szar lessz megint nelkule...es hulyeseg...de mostmar nagyon azon vagyok h egyetem utan vissza jovok ide...szulo varosomban...jo lessz az...nem lessz eget meregteto karierem..de tulelem... (remelem!mert mindig nagyvarosi eletre vagytam! es karierre...h ha nem is europa..de legalabb orszag szinten ismerjenek legjobkent...)
az egyetlen aki meg hisz a sikeremben az dora.... es most az az erzesem jobb letvolna ha hamarabb ismerem meg!dorat szeressuk! dora jo csaj!

az utobbi 2 hetem ugy telt...h naponta azzal a felelemmel keltem h tul jo minden es rettegek attol h valami rossz fog tortenni...de nem tortent! es nem bannam ha eletem elkovetkezo par szaz eveben igy is maradna....mint mar mondtam..nem tokeletes...de nem is lessz.errol ennyit! ugyis csak a jo oldala erdekel...mar csak egy bazi nagy medence kene.... :PPP


Nincsenek megjegyzések: