csütörtök, június 08, 2006

zsurri. chapter nr2
mikor suliba erek egyik gecizos tanarno nekem all h hol voltam?mit csinaltam?mert o latott reggel netten voltam (egesz reggel allitolag) utanna meg eltuntem.nos.miert baj ez? 2re voltam programalva szal itt voltam 13:30ra.es akkor meg mi a problema?minden temam kesz! mindent kinyomtattam..minden szep es jo volt mig o bele nem szolt!
aztan kiteritettem a tonna fotoim..es nezegettek..beszelgettek..aztan kerdeztek ezt-azt..es az esztetika tanar megjegyezte h vannak nagyon jo kepeim...illetve nagyon rosszak..es akko most mi van?mi tortent?mert h a reklamom nagyon jo...meg az is meg amaz is...de a tobbivel mi tortent?nos.a tobbit muszajbol csinaltam (persze nem mondtam meg neki...)..de a lenyeg..szerintem tetszett nekik a munkam...remelem...muszaj nekik!
na tuntem mielott meg kijonnenek es megint komenntalna a neni h minek nettezek! ahelyett h dolgoznek...kulomben is tok szep ido van! vegre sut a nap! es meleg is van! :D
es nemsokara megyek haza....apropo..tok furi almom volt: apukammal beszeltem es mutatta nekem milyen szep viragos kertet csinalt mig en itt voltam...ami igazan furi mert szerintem apukamnak meg veletlenul sem a legnagyobb gondja most h viragos kertet csinaljon..de minden tokeletesre volt csinalva, minden a tokeletes helyen volt..tokeletes szinek es szinkombinaciok...es apukam szeretete is tokeletes volt (az nem mintha a valosagban nem lenne az!)..ugyhogy reggel megsem ertem be a tervezett 8ra mert inkabb dumaltam a faterral meg egy kicsit :P de nem maradtam le semirol :P

Nincsenek megjegyzések: