hétfő, június 05, 2006

tegnap este..mikozben a hippis csajnal logtam...ugy 8 korul ketsegbe estem....mert mar nagyon keso van es mar csak 2 hetet vagyok itt..elmeletice...es aaaaaa! igen, vagyok haza! nagyon! de ez a haza megyunk vegleg..ez a VEGLEG dolog nagyon megilyesztett...es mig haza nem ertem..ugy ejszaka 3 korul..nem nyugodtam...alig tudtam elaludni...mostmar kicsit okesabb a dolog...de neha meg befraszolok...

valojaban nem ertem mi bajom...annyira vartam...most is varom h othon legyek...de hianyozni fognak a szep epuletek es utcak..a baratok..a hippis csak depresszios szobaja..es a torzshelyunk..a csomo buli...sok erdekes ember..stb, stb

utalom a valtozasokat...szeretem a valtozatossagot de utalom a valtozasokat! es azt sem ertem miert felek ettol a haza koltozestol...mert megszoktam az itletet? mert mar othon erzem magam? vagy mert felek az othoni valtozasoktol? na nem tom..de aszem most inkabb ezt abba hagyom mert ossze zavarodtam...


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»