vasárnap, június 04, 2006

ja es ha vasarnap akkor ugye piac..csak h feluton telefonalt a jasi csaj h jonne o is es mennjunk mar egyutt...mondom ok...csak h utanna gyorsan arra gondoltam h a francba...magamban akartam piacozni...szerintem ilyeszto mennyire szeretek ujjabban magamban lenni!

es meg egy dologra jottem ra ma...mikor a csaj minden fele hulyesegeket nezett es nagyon nagy arakkal...el kezdtem magyarazni h nem igy kell piacozni! es megmutattam neki mit hol kell vasarolni...de o mar tobb mint 4 honapja van itt baszki! h lehet valaki ennyire idetlen??? a lenyeg..anyukamtol tanultam a piacozast..ezt az egy dolgot nagyon jol megtanultam tolle :D pontosabban hol, hogy es mit kell meglelefo aron venni..de a cucc is jo legyen! :P

ja es apropo! honap vegen..vagy legkessobb jovohonap vegen lessz anyukam :D aszem csak 3 hetig.de lessz! :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»