szerda, június 14, 2006

tegnap ugye barbekju...csak hogy nem a suliban ahogy en azt hittem..az aszem ma lessz... hanem egyik osztajtarsamnal..aki a vilag vegen lakik..vagyis az allomas mellet...ami nem is lenne gond..ha nem fugne a programom a busz jarattol..szal csak ejfelig maradtam...volt nagyon finom kaja..es rajottem h bacardi rulz! minden formaban! reklamoztam kicsit az orszagunkat..mert itt senkinek fogalma sincs semmirol ami nem belgium es megvolt a szep megjelenes,akcio.. es kivonulas..

aztan uton haza (amugy 5 spanyol csajjal jelentem meg es 3al jottem el..de a lenyeg h elkisertek feluton haza) ramtalaltak a kosog meg a jasi pasi akik mas csoportal buliztak...ugyhogy meg maradtam veluk kicsit..es aztan acsi :D a nap egyik legszebb resze! :P

ma meg beszelni szerettem volna a tanarnovel akinel nem sikerult a vizsgam h mi a baja velem? de mikor koszonni akartam neki szepen elfordult egyik gyerek fele akivel epp volt..es a masik tanarno ugyszinten! na mostmar vegkep nem ertek semmit! eloszor is nallunk a tanarok viselkednek! aztan szepen beszelnek hozzad! ha nem sikerul a vizsgad nem azert van mert nem birjak a keped hanem mert gyenge a munkad! es ezeket meg is fogom mondani neki ha meg elkapom mielott megyek haza mert szerintem igazan javithatna a felfogasan es viselkedesen!

francba! megint felhuztam magam!szerencse h volt a tegnapi buli mert segitett kicsit konnyebben tul tenni magam az egeszen! de a tanarnovel ugyis beszelni fogok meg! es a furi az, h csak a foton van ilyen tanar! es nallunk is csak 2! de szerintem az egyetlenek az egesz sulibol! mert a szobraszati tanarnok is kedvesek! a grafikan is meg festeszeten is kedvesek! sot! design-on is! mindenhol! csak pont ezt a 2 kibaszodt tanart tudtam en is kifogni!

na jo..abba hagyom...inkabb beszelek arrol h mar felig othon vagyok! es mar alig birok magammal! nagyon varom mar h kluzsu sziti utcain jarkaljak! :D

Nincsenek megjegyzések: