hétfő, június 12, 2006

ma 7 mail vart...7! ami tok furi..mert mar az idejet sem tudom annak h mikorr kaptam utojaa levelet ami nem olyan tovab kuldos lenne nem h 7 mailt! es ami meg furibb az az, h valojaban csak kommentek voltak a blogra..ami ugyancsak furi mert senki sem kommentel nallam..ugyhogy honnan ez az uj 7??? mind anonymus? aztan rajottem h csak valamejk hulye reklamozza magat ha jol ertettem...na szal, meg tudja nekem mondani valaki h szabadulok meg tolle?

aztan a tegnap voltam a hippis csajnal..es annal a csajnal is aki ugyanabban a hazban lakik (akinek a fotos baratja van,akit nagyon utaltam de vegul kiderult h tok rendes) es rajottem h az a csaj nagyon jo dolgokat csinal! sokkal jobbakat mint a hippis csaj..ugyertem fest o is..de o olaj festekkel..es nagyon szepeet..es hianyzik mar az olajfestek szaga...ha haza megyek festek en is valamit mert ugyis van meg csomo festekem megmaradva...alig varom! nem gondoltam h ennyire fog hianyozni! (de be kel valjam..4 evig naponta olaj festekkel voltam korul veve...es nagyon szerettem)

jovo hetvegen buli lessz nalluk mert h a hippis csajnak van a szulinapja..de amugy is olyan bucsu buli fele lessz...es utanna meg reggel indulunk a tengerhez ha minden jol megy..ha nem..a spanyol baratnem most szolt h hetvegen csak 18 euro spanyolorszagig az ut..szal lehet meglatogatom fefixet :D es legrosszabb esetben meglatogatok meg egy utolso varost erre kozel valahol :p

es befejeztem a konyvet a pasi irotol h miert szeretjuk a noket..es csak egy utolso fejezetben kinyogte h na miert is..nagyon lepodtem (kellemesen) mert olyat irt amilyet epp olvasni akartam..bisztos vagyok benne h fele sem igaz..de kellemes hazugsag olyat olvasni h a not minden ki kacatjaert szeretik..majd 1x atforditom es postolni fogom...

na de most megyek lefoglalom a haza utam.. mar alig varom :D
vigyazat mindenki! hir aj kam!

Nincsenek megjegyzések: