péntek, június 23, 2006

na szal. haza ertem...csajok vartak :D az ut kellemes volt..K (a pasim) mar hisztizett 1et h miert nem megyek meg haza (csak mert vasarnap van egy kialitas diploma munkakkal es mivel en meg sikeresen lemaradtam az osszesrol jo lenne latni egyett mielot en kell csinaljam ugyanazt...)
aztan hiztiztem en is...aztan var es nem var haza..elegem van..ideges vagyok..de minden szep es jo...vegre ithon...

kulombseg? bazi nagy! mindent jobban latok! es kulomben is az orszagunk nagyon szep! nagyon nagy es nagyon szeretem...de nagyon lepattant..az emberek mind szomoruak...es bazi nagy hoseg van! meleget akartam..hat megkaptam baszki! nincs az a kis draga nedves levego...es olvadok a melegtol! es hamlok a vasarnapi napozastol..azt sem meseltem h voltam vasarnap a tengeren :D nagyon szep! imadtam :D es nem volt ennyire fulladt levego.

es a kocsog epp most telefonalt h par oraja iszogat a dekan bacsinkkal es beszol neki a nevemben h at szeretnek menni nemfizetesesre es mit lehetne tenni ennek erdekeben :D kezdem megkedvelni ezt az embert...lehet kene talaljak uj nevet neki a kocsog helyett???

Nincsenek megjegyzések: