péntek, június 02, 2006

azt meseltem h hetvegen volt valami unnep (ne kerdezzetek h mit unnepeltek mert fogalmam nincs..minden heten van valami..) es voltunk koncerten...tok tuti volt..foleg h egyik este rock koncertet fogtunk ki..olyan kis light-os rockot amilyet meg en is szeretek..es masnap este meg egy meg tutibb jazz koncertet...az nagyon jol esett..es ott a tomegben hirtelen olyan vedtelennek ereztem magam..(ne rohogjetek!) mert a jazz ...az ..az..olyan szemelyes..olyan leleknek szolo...na nem tom elmagyarazni..de a lenyeg...barmikor szerelmes tudnek lenni ha a hatterben jazz szol...ez egy kicsit felelmetes azert..nem?

ezzel be is potoltam azt az egyetlen varosnapot a haverokkal amirol iden eloszor lemaradtam :P

es most vissza a realitasban! kesz! vege! ma leadtam az utolso fotoim..mar csak a sajat temam kell kinyomtassam...es szerdan..csutortokon..es jovo csutortokon bemutassam a fotoim a zsurinek...de szerintem az mar nagy semmi a csomo leadashoz kepest... ugyhogy most tok nyugis vagyok! vegre! es az elet szep! es minden ujbol rozsaszin! es madarak csicseregnek! es a sulitba is szivesen tartozkodom..es a ceffeteria...marmint az etkezde..vagy hogy is hivjak, na..mar nem tom...szal a suliba..ahol fincsi kajat lehet enni es nagyon jo kavet inni..szal most nagyon hangulatos..es nagyon szeretem az egeszet! a tanarok is tok kedvesek lettek hirtelen..szerintem ok is stresszesek voltak...na meg tok jol erzem magam! mar nem is varom annyira h haza mennjek (na jo...egy kicsit talan megis... :P)!

roviden: andi iz bek!

Nincsenek megjegyzések: