szerda, június 14, 2006

ma dog voltam! de nagyon! nem csinaltam semmit! fekudtem az agyon es doglottem :P mert annyira meleg volt nallunk h pusztultam! bezzeg kint kellemes levego volt..En meg hiaba csinaltam huzatot az egesz hazban mert semmi! es miko vegre esett az eso kezdtem elni! ugyhogy csinaltam egy nagyon fincsi spenotot amire meghivtam a kocsogot is erre fel o meghivott egy ora netre :D tok rendes reszerol szerintem! tudja h net fuggo vagyok!

kulomben tanarno ugy meg nincs lezarva! azota is nagyon szarul erzem magam a suliban miota hatat forditottak nekem es meg koszonni sem akarnak! de ugyis meg mondom meg a magamet! a spanyol csajnak is azt mondta a munkajara h : c'est un merde! az az egy nagy szar! most azt magyarazza mar meg nekem valaki h normalis h egy tanar igy beszeljek egy diakkal?foleg egy csere diakkal? mondja azt h nem a legjobb..vagy h neki nem tetszik...de h ennyire lebassza!

na de nem kezdem ujbol! eleg! legkozelebb csak akkor irok rolla ha beszeltem vele :P pont!

kulomben meg minden okes...pasim nem erdeklodik felolem...pedig nemsokara megyek haza..nem is tudom ha meg nevezhetem pasimnak..vegul is...aztan a csalad tudja mikor megyek de ok hivnak neha napjan telefonon...anyukam naponta..de az othon is igy mukodik.

tegnapi buli nagyon jo volt! valojaban en igy kepzeltem volna el az egesz itletem..de aze nem sirankozok! jo volt! szep volt! de mar nagyon vagyok haza! ha a hulye K meg nem var haza hat akkor szepen kolozsvaron maradoik a csajokkal mert ugyis 1en vegeznek es lehet besegitek makettnel vagy valaminel..legrosszabb esetben tartom bennuk a lelkesedest :P a csalad varhat meg par napot! tudom..gecci vagyok...na jo..ezt lehet meg at gondolom mikor ott leszek!
be fogok keccenni! mar annyira varom!

Nincsenek megjegyzések: