vasárnap, június 04, 2006

tegnap megint voltam bruxelles-ben :D mert kellet talalkozzak a monsi murnyoval (na nem mintha hianyzott volna...de kaptam penzt :D) na de a lenyeg inkabb az h a hippis csajjal voltam es tok jo nap volt! furcsa..de jo..meglatogattunk par dolgot..csinaltam csomo fotot...es mikor talalkoztunk ezzel a murnyoval..felajanlotta h elvissz ahoz a muzeumhoz amit latni szerettunk volna (mert nagyon messze volt)..csakhogy nem talaltuk...aztan meg a kocsija feladta es ugy dontott nem megy tovabb ..segitseget hivot..es epp mikor beszeljuk a csajjal h huu de kis murnyok es kis kocsog emberek egy fekete kocsiba akik direkt lassitotak h jobban megnezzenek..erre fel mikor elhaladtak latom szatmari rendszama van...aztan meg kiszalnak es kiderul h ennek az embernek a haverjei...arrol ne is beszeljunk h ok utanna uditozni vittek es mivel 6an voltunk a hippis csaj egyik olebe kellet uljon (mert en inkab gyalog mentem volna!) es vegig tapizta..es persze azt se felejtsuk mar el h pont olyan fele emberek akiket othon nem ismerek..csak tudom h leteznek...ha meg veletlenul kozelukbe kerulok..probalok tavolodni h veletlenul se ismerkedjek ilyenekkel..szal kis maneles kocsogok..akik azt a tok bena roman atdolgozott nepzenet (ha lehet meg annak hivni) hallgassak maximumon a kocsiba (azzal a tok bena szoveggel amit mind idmernek es kivulrol fujjak) h hullamzott a hajam a hangfalaktol..mert ugye elol ultem..aztan ha nem kocsiba vannak akko telefonokrol beszelnek de hamar elhallgattattam oket mikor mondtam az enyem mennyibe kerult..akkor altak at a biliardra..szal...inkab befejezem..mert en szegyelem magam csak mert ugyanabbol a varosbol vannak mint en...

de vegul viccesre fogtuk az egeszet..mert h ennyire romanok kozott lenni belgium fovarosaban..tok furi volt..es a kocsiban is nem tudtam vissza fogni magam a rohogestol mikor bomboltettek a zenet..majdnem szembe rohogtem oket...

na meg voltak kis lenyegtelen dolgok..h koran felkeltem h a 10 oras vonatot fogjam el..erre fel a csaj elaludt (mostanaban nem tud aludni aztan meg ha elalszik akko ep del van...) na meg fajt egesz nap a gyomra..meg stb..stb...de tuti volt :D

es persze mikor vissza ertunk meg mindig nem haza hanem a torzshelyunkre mentunk ahol vart a kocsog (aki megint kitalalta h a varosba marad ejszakara es ezuttal nallam..na mondtam mi a gondom vele...szerintem nem fogta fel de mind1..maj 1x mikor eber lessz) utanna meg volt valami unnep (megint) egyik utcan..ahol mindenki tancolt es jol erezte magat..beleertve minket is ..foleg engem..mert vegre csomo ido utan tancoltam :D mar nagyon hianyzott!

es ma reggel olyan jo volt arra kelni h apukam hiv telefonon es nagyim hallatszik a hatterbe h kerdi nem megyek-e ebedelni...es a vegen szeretlek..stb... :D tudjatok..apu nem szokott nekem ilyet mondani...csak miota kolozsvaron vagyok egyetemen neha hallottam egy olyan szia szrlk vigyazz magadra..es aztan egy ido utan rajottem h az szeretlek ...es minnel tavolabb vagyok es minnel tobbet hianyzok othonrol annal koerensebben ejti ki...es ilyenkor ilyedek meg..mert en is igy vagyok erzelmek teren..ugyertem..nem mutatom ki..es az neha nagyon gaz tud lenni...meglassuk ha itletem soran valtozott valami de ezt csak akko tudom majd ha haza ertem es mondjak az othoniak...

ja es az este rajottem h en azokra a pasikra bukok akik kapucnis felsot hordanak (nem tom mi koze hozza..de komolyan igy van...) es akik inkabb sport cipot valasszak a mindennapi cipo helyett...es foleg akik nem probalnak bevagodni nallam! aszem...na a lenyeg a kapucnis felso! ;)

Nincsenek megjegyzések: