kedd, június 06, 2006

tegnap elkezdtem olvasni egy olyan konyvet amit pasi irt...es ugy hivjak h : Miert szeretjuk a noket?
ilyen cimmel..egy pasi irotol..igazan nem tudtam ellen alni! foleg h egy olyan iro..akit nagyon utaltam mert liciben kotelezo olvasmany volt es eretcsegire is tudni kellet egyik verset (akkoriban meg verseket irt) na meg nagykepunek tunt...

a lenyeg...a pasi el es virul..elvezi a sikereit...kozepkoru...es ez mind azt bizonyitja (abbol amit eddig olvastam ebbol a konyvbol) h igen, vannak meg olyan pasik akik tudataban vannak annak h ok igen is hajlamosabbak mindig a szexre godolni es barmikor barkivel.stb stb de megis tudnak szeretni ugy igazabol! mert h ez a pasi szereti nem csak a szemelyt aki mellette van hanem mind azt amit o jelent.amit o csinal...es furcsak kicsit olyat olvasni pasi irataibol h felig meddig ugy gondolkodik ahogy egy no szokott mikor szerelmes...

de gyorsan vissza tertem a realitasba..ugyanis rajottem hamar, ahogy letettem a konyvet, h eeeez, csak egy konyv! es csak egy fikarcnyi,minimalis, abszolut ici pici igazsag van benne! csak hogy van aki pontosan tudja mi kell az olvasonak..foleg ha a tobsege no, es ezt tokeletesen ki is tudja hasznalni!

francba! most ez megint egy olyan pasi ellenes post lett...remelhetoleg hamar elmulik...de nem tehetek rolla...a nok sem jobbak...vegul is..

ilyen nincs! tegnap is, ma is ossze zavarom sajat magam..sajat gondolataim..mindent! olyan jol tudtam az elejen mit is akartam mondani..nem tom mi van mostanaban velem...

Nincsenek megjegyzések: