csütörtök, december 18, 2008

tudom...

eltuntem megint.. alig elek. de meg vagyok
kozben csinaltam 2 naptart.. egy rakas fotot mesterimre.. es meg sok mas mindent amirol nemsokara beszamolok.. marcsak egy nap kell hajnalok hajnalan keljek. es marcsak 1 nap kell reggelente vezetes kozben idegeskedjek hogy a francba mindenki alszik en meg kesek..
aztan vegre valahara unnepek.
nagyon vartam mar az ev vegen. mondtam mar? (kozben megneztem mert mar nem is emlekszem mikrol irtam utoljara..). irtam. akkor nem ismetlem.
minden jobban es jobban megy. minden jol sikerul. minden osszejon.
(tegnap nosztalgias almom volt.. de valoszinu csak mert ujjra foo fighters-t halgatok)
a foo fighters es a ho (ami meg nallunk nincs.. de erzem hogy jon..)
nagyon sokmindenrol kell irjak. :)
es legkozelebb mar a laptop-omrol :D hogy aztan vegkepp nosztalgias legyen :)
(neha nagyon utalom hogy a multban elek)
osszevissza irtam.. felhalott vagyok. megyek alszom kicsit.. jo ejt mindenkinek

Nincsenek megjegyzések: