vasárnap, december 21, 2008

sokminden osszevissza

havazik. iden eloszor. tavaj ilyenkor dupla C-vel setaltam az elso hoban.

nem is. mert iden mar havazott 1x. meg is mosdottam vele mint ahogy nagyim tanitotta.. hogy szep maradjak. csak most ugy igazan havazik. nagyon nagyon. most latom is. nem csak az eredmenyet.

amikor havazik az olyan varazslatos.. az olyan .. olyan.. mas vilagrol valo erzesek.. az olyan.. olyan.. nem lehet leirni.

es nem ertem miert morrognak mindig a felnottek ha havazik. en peldaul. nem tudom hasznalni az autom ha havazni fog. mert nincs teli gumim. illetve van.. csak felnit kene cserelni.. hosszu mese.. na a lenyeg az, hogy ha 30-al szaguldozok akkor is adrenalin maximumon hogy ki ne csusszak az utrol. megis orulok a honak. minden evben alig varom. leszarom ha 1 oraval hamarabb kene kellni.. max kesek. es ha nem tetszik masoknak.. max fel kell majd mondjak. nem erdekel. es macimum kell fizessem a futest. a ho szukseges minden telen. a ho kell. hatarozottan. semmi nem tudja ezt megvaltoztatni.

kar hogy most kicsit szomoru hangulatomban vagyok. dehat ez volt egesz evben... es mar nincs sok.
azt mondjak amilyen az ember szilveszterkor, olyan egesz evben. en olyan voltam.
remelem iden szilveszterkor jobb lessz..

Nincsenek megjegyzések: