vasárnap, december 21, 2008

ma este.. most par perce

az volt.. hogy hivtak bulizni. jo sok munka utan.. szerintemis minden vagyam az volt hogy bulizzak. de hogy ne rontsam el mas kedvet.. elmegyek.. en.. nagy onfelaldozo. es kinzom magam a szar piros borral amit kinalnak.. kozben valami masra vagytam volna mint bor de nah..

es a zene is jo volt.. es a tarsasag is jol erezte magat. aztan szolnak hogy na mennjunk haza mert holnap egyeseknek munka. es en.. EN erzem szarul magam hogy meg huztam az idot eddig is.. errefel felutopn haza.. (ja es sofor felreszegen vezet) szolnak hogy csak a kulso zavart be a szorakozasban.. es csak atoltozni.. borotvalkozni meg hajat osszeszedni jottunk haza. na most.
mikor mar elvette a kedvem. franc se vagyik vissza. mikor mar pedig 2 pohar bort es vodkat es energia italt vagtam be.. es szolnak hogy jovunk haza. hat en bele elem magam jogy haza jovunk es alszunk.

es nem

o megy vissza. es bulizik.

en meg itt ulok. pucba vagva.. felig elszedulve.. bulizhatnek. de van bennem annyi ha mar 1x elkoszontem es elindultam haza, akkor ithon maradok. es franc sem vagyott ra hogy meg egy utat megtegyek egy felreszeggel. nem mert nem bizok benne.. de tudom hogy az alkool lasitja a reflexeket. ide uton sme kellet volna be uljek az autoban..

amugy meg hiaba kinoztam magam.. tul sok fiatalok voltak.. tul sok magassarku.. tul keves alkool a veremben ahoz hogy meg tancoljak is. tudom. kifogasok. andi sok bena helyen jol erezte mar magat. remelem a szilveszter nem errol szol majd.

nem. ezt nem tehetem. majd keszulok eleg alkool mennyiseggel ahoz hogy barmilyen szar a buli ne azzal foglalkozzak hogy mas mennyire fiatal, vagy mennyire friss es ude hozzam kepest.. es mennyire kene figyeljek a paromra.

azt hiszem megit tulzottan bele kezdtem elni magam az egeszbe...

igen. mostmar tudnom kene hogy a lenyeg az, hogy ne legyen szerelmes az ember. eleg ha a parja szerelmes bele. de o sosem legyen szerelmes. ez a hosszu boldogsag titka.

Nincsenek megjegyzések: