szerda, december 03, 2008

es a mai meglepetesem

sikerult! sikerult sikerult sikerult!
ma megkaptam a vizumom. megyek Sydney-be!
fotosnak lagzira. pontosabban egy arab lagzira. cserebe elhetek ott max 3 honapig, visznek coldplay koncertre es naponta simogathatok kakadu-kat! =))
ez most nagyon roviden!
de mar nagyon varom!

olyan jo hogy vegre kezdenek jok is tortenni velem! ja es kapok osztondijjat! csak mert azert. havi 200lejt! (nem sok de nagyobb orom mint egy fizu emeles vagy barmi mas) lehet igy vegre vakut is veszek magamnak! :D
mar annyira vartam hogy ev vege legyen! pont ezert! borzaszto egy ev volt! nagyon nagyon rossz volt! remelem senki masnak nem volt ennyire rossz! es remelem nekem sem lessz tobbet!
mar szilveszterkor vartam hogy vege legyen.
es most vegre valahara.. kezdenek helyre zokkenni a dolgaim!
es kezdodnek a jo dolgok!
igen. boldog vagyok :D

Nincsenek megjegyzések: