szombat, december 27, 2008

tortentek dolgok..

- vettem ujj cipot! :D magassarku, barnas/arany, kerek orru, nagyon magas!
- karacsonyfam tokeletes!
- nem kaptam felnit, cserebe kaptam gumi szonyeget az automban (erre is vagytam tobbek kozt)
- kaptam soksok ajandekot: bubi csinalot.. majd lefotozom hogy mindneki ertse, cseszet olyan izevel amibol kiontom a cseszebe :P (igen. romlott a magyar nyelvi tudasom :P), sok edesseget, karacsonyfa diszeket, ökó (igy irjak?!?) taskat!, parfumot, es sok mas mindent..
- es tobbek kozt megkertek a kezem. es en igent mondtam. senkinek nem volt nagy durranas. kitti, a fodrasznom (aki csaladban van. csak azert tud rolla) es inge (az ujj munkatarsam, baratnom, regi ismerosom.. hosszu sztori) talan ok reagaltak ugy mint elvarna az ember. a tobbiek annyira nem.. ja es a tobbiek akiknek mar nem is meseltem azert haborogtak hogy nem vaganykodok vele. nahat. minek? ugysem reagal ra senki. most mi?

na most rohanok mert meg at kell oltozzek, sminkeljek es elrohannjak anyamert, aztan amojan osztajtalalkozo van a volt oszimnal.
ja es ma dolgoztam. nem vicces. egyaltalan nem vicces. foleg 5 ora alvas utan (agnesnel megint lakasvato volt) azt is elmeselemmajd.

Nincsenek megjegyzések: