vasárnap, december 28, 2008

tegnap

megvolt a nagy osszeruccanas volt osztajtarsakkal. nagyabol olyan volt mint egy 10 eves talalkozo, csak kevesebben voltunk. kb azok akik nem szegyeltek valaszolni a szazegy kerdesre amit az oszi feltett.
es akkor voltak a nagyon tipikus emberek:
- a parocska akik osztajtarsak voltak. 2010ben hazasodnak es londonban elnek. eletuk nagy problemaja hogy mindkettonek van testvere.. es ok is hazasodnanak. de az most bun vagy sem? oszim ferje pap ugyhogy tisztazta a problemat: nem bun ha egyszerre eskudnek. kulomben mar rokonok lennenek es akkor nem adja ossze oket senki. bloo! milyen hulyeseg ez?!!?
- kettes szamu parocska, egyik osztajtars masik tanitvanya.. errol inkabb ne beszeljunk
- a pasi akinek az apukaja filharmoniaban fonok, felsegiti a gyermeket, de az meg mindig noi problemaival kuszkod. most van egy nagyon hosszu kapcsolata amiert el is kellet huzzon relativ hamar mert kellet vinni krumplit az asszonynak: 3 napos kapcsolat
- volt a nagy lelku pasi aki vegulis beszervezte az egeszet. nagyon szivreszolo dolgokat szokott csinalni
- a kesesben erkezo macho. akit mindenki szeret, nem tudni miert. suliban utaltam erzert. most nem erdekel. nem dolgozik, mesterizik de valojaban mesterire sem dolgozik semmit. szulok hatan eleskedo fajta. meg el akar vegezni egy egyetemet hogy 4 evig meg tuti ne keljen dolgozni
- a sikeres valalkozo. akire buszke vagyok mert tudom honnan indult. es mert szeretem ahogy gondolkodik. kulomben fonokom.
- a zongorista aki mar professzor... nem tudom ez valojaban mit feltetelez
- ja es nehogy elfelejtsem. a nagyon sikeres cd-et most propagalo enekeslany. aki el van jegyezve es szinte meghazasodtak de inkabb visszaszivta. de a lenyeg inkabb a kariere. o a sztar. a tokeletesen siker fele szarnyalo gyermek. aki mar nem akarkiknek enekel. egesz este rolla szolt. fotok.. sztorik.. bloooo
- es voltam en. aki csak 3 helyen dolgozik.. megis szulokkel el.. ja es el van jegyezve de ezt nem firtattam senkinek. felixnek elmondtam. de a tobbinek nem hiszem hogy van kozuk hozza. nem szeretem oket ezert nem tartottam eletbe vagoan fontosnak hogy bejelentsem. nem szeretek ilyesmivel bevagodni. nem nagy ugy..

aztan a kerdesek. sorban mindneki mint az iskolaban: hol dolgoztok. hol laktok, szulok? mit csinalnak? hogy vannak? hazasodtok? (nem hazudtam. nem hazasodok. csak el vagyok jegyezve de azt nem kerdeztek. nem titkoltam. gyuru rajtam volt). pasik, nok? hol szilvesztereztek? stb. stb.

most 5 eve talalkoztunk utoljara. remelem 10 eves talalkozon ennel csak jobban fogok allni. es jobban fogom birni az interjukat. mert hogy ezeket az embereket tuti nem fogom jobban szeretni az is bisztos. kiveve azt a parat akik tudjak mit csinalnak.

Nincsenek megjegyzések: