vasárnap, december 21, 2008

ido

most talan jobban mint valaha varom mar Sydney-t. eddig nem ereztem bisztosnak az egeszet. vizum amr megvan.. jegyeket allitolag intezik.. szoval marcsak en kene ott legyek. ja meg kene egy flash.. meg egy grip a gepemhez.. de ez mar csak alom.

neha idegesit hogy ennyire nem a valosagban elek. neha az idegesit hogy a multat nem hagyom beken.. vagy o nem hagy engem.. neha meg csak az zavar jogy nem erzem jol magam a jelenben. mindnet maskep csinalnek mint ahogy most van. mindent.

ez azt jelenti gyenge ember vagyok..? valoszinu..
mindneki tul tette mar magat a multon. csak en nem.
mindenki a jelenben el. ha nem is elvezi.. de nem hantorgatja a multat.

valahol meljen szeretem azt ahol vagyok. valahol meg nagyon varom a jovot.
azt mondjak az ido mindnet meg gyogyit.
nem hiszek benne...

jah. tudom. enyhen tul sokat filozofalok per pillanat. abba kene hagynom.

aludni nem akarok. nem mintha nem tudnek.. mert csomo munka utan az minden amire vagyok. de most nem az a pillanat. kicsit kihasznalom hogy egyedul vagyok es hogy a laptopomon irok.

mindenkinenk ennyire tipikusak a bulik ha nem iszik az ember?!?
mert en ezeket a dolgokat lattam ma:
- a csaj aki nagyon bulizik.. nem nez ki legjobban.. de tancol es mindenki felfigyel ra mert jol erzi magat (regen ez voltam en.. talan)
- a sok fiatalabb ember akikre liceumbol emlekszem hogy milyen kis erdeklodo gyerekek voltak mikor lattak mi hogy dolgozunk (akkoriban meg nem voltak borostasok)
- a magas sarku nok akik azt gondolkaj magukrol hogy korulottuk forog a vilag. kozben a dehogy!
- a csaj aki egyedul tancol es varja hogy felszedjek a pasik.. de a pasik nem ra sem bigeznek, de o unatkosik egyedul mert a baratnoi jol elvannak
- a sok pasi akik figyelik hogy mi a "palya"
- a csaj aki mindneki ismer .. nem mert o annyira fontos lenne.. de kb mindenkivel volt mar.. meg akkor is ha kozben hazas. az sem baj ha a ferje kb ugyanott bulizik es valaki mas nyalja a no nyakat...

es igy tovabb..

hat nem tudom en melyk kategoriaban tartozom.. de en bulizni szeretek. tancolni es jol erezni magam. szabadnak. most egy kicsit kezdem erteni miert vannak az ugymond csalasok. miert nem huek mar az emberek egymashoz.. lehet en is ilyen leszek..

vegulis rovid az elet. a lehetosegek meg vegtelenek. ha most hallanam ezeket utalnam magam...

Nincsenek megjegyzések: