péntek, április 04, 2008

pontositok

ittasan vagy sem, andi mindnere emlekszik es mindnet ert.

eszben tartando: a 4 uveg sor az sok.

2. andi nem baszatlan mint ahogy azt egyesek gondoljak, vagy szeretnek gondolni. andi megoldja az ilyesmit. sok modja van ra. ez ezt nemm magyarazom most agyon.

3. az hogy nem engedem hogy olelgessenek nem azt jelenti hogy problemaim vannak. kolozsvari let
em alatt max 3 embernek engedtem meg.

4. az hogy sor szagu az ember, nem jelenti azt hogy megengedi a taxisnak hogy hosszu uton vigye. mert ha hiszi, ha nem, ittasan is tudom kolozsvar utjainak nevet. es pontosan melyk utakon kell mennie azert hogy haza erjek.

5. oldalra nezve a taxibol, szivesebben mentem volna a tordai uton, hajnal negyedbe, valahova viilor utcara mint oda ahol epp lakom. mert oda haza mentem volna. es hiaba hianyzik mert ha ide koltoznek csak egy eleg hosszu kiabrandulas lenne...

6. ha andi megengedi hogy hozza erjenek, barmilyen modon, azt tisztelni kell, mert andi ritkan turi az ilyet. es ez most him nemuekre vonatkozik.

7. ha roman magyarok szervzik a bulit, tudni kell hogy nem is igazi az egesz. foleg ha nagy egyutessel reklamozzak. foleg ha animaval. gaz. errol is ennyit.

8. van par maniam: akarmilyen allapotba lennek, miden este lemosom a szemfesteket. es akarmilyen allapotba lennek, mindig tul realista vagyok. es akarmilyen allapotba lennek, mindig tul magamnal vagyok. es megisyilt leszek sokmindenre. ma valahogy szerencsesenh elmaradt. hosszu sztori. lnyegtelen.

9. andi eleteben 1x talalkozott magabisztos pasival. es akkor andi panikba esett es nem tudott normalisan viselkedni, esert nem is lett belole semmi. ilyeszto volt. nagyon. ugyanakkor maga a tokely. errol is ennyit. beszeltem mar rolla.

es 10. tancolni meg mindig jo dolog. es ha hisizk, ha nem, andi nem problemas. most epp ritka alkalom hogy nincs ssemmi bajom. hianyzik pasim. hogy szerelmes vagyok-e? nem tudom. lehet. annyiszor tortent meg mar velem az ilyen hogy nem is veszem mar eszre. vegul is hogy lehet leirni azt hogy szerelmes?
az hogy hianyzik valaki?
az hogy minden perced vele szeretned tolteni?
az hogy almodban is egyutt vagytok?
az hogy ha 5x beszeltek telefonon est emeg mindig felhaborodsz hogy aznap nem beszeltetek egyaltalan. hogy aztan kideruljon megis kb ezerszer beszeltetek a nagy semmirol?
vagy hogy kepes vagy bulizni ugy hogy nem erdekel semmi mas mint a tanc, a buli, es hogy haza erve sms-t kuldessz hogy haza ertel es minden ok. es hianyzik es zereted.
akkor talan mondhatnam azt hogy szerelmes vagyok.
a baj csak az, hogy andi pont ugyanolyan gyorsan nem tud az ilyesmivel torodni mint amilyen gyorsan raszokik ehez a kenyelemhez.

update 4:08
1. ez a blog nem azert letezik hogy beszamolyak szexualis eletemrol. meghetetnem. de mindek? eleg ha nekem jo :D
es 2. nincs szuksegem pasira ahoz hogy legyek valami. vagy ahoz hogy jol legyek. borzasztoan jol erzem magam abszolut egyedul is. jo nekem nelkule es tudok nelkule lenni. de nem akarok. es ez nagy kulombseg.

Nincsenek megjegyzések: