szombat, április 05, 2008

megengedem magamnak hogy felhaborodjak

sosem ereztem kotelezetsegemnek turni a rosszat.
ha 1x nem szeretek valamit, nem ertem miert ken eugy tegyek mintha megis.
f*sz vagy b *szki. ez van. utallak.

es nem foogm turni sosem, meg az egyik legjobb baratnomtol sem hogy tarkon usson mert o ugy gondolja hogy turtoztetnem kene magam!

akit utalok, azt utalom nyilvanosan is. aki f*szfej, azt nyilvanosan is utalom.

es igen, eleg magabisztos vagyok magamon hogy megengedjem magamnak maximalis egoizmust! ez van. aki szeret, az elturi. aki nem, majd lemulik neki vagy frusztralt lessz. teljesen ki vagyok bekulve onmagammal, szoval nem erzek kenysztetest arra hogy visszafogjam magam ha 1x utalok valakit. ez van. matol utalhattok. mind.

2 megjegyzés:

. írta...

a "a barattol" nem vesszuk rosszneven a "hello, ne baszd fel az agyad folosleges dolgokon", ha baratnak gondoljuk, elhisszuk, hogy jot akar. Foleg az olyan barattol, akivel barmikor meg lehet tenni es meg is teszik, hogy nem visznek neki 1 db sapkat, mert tul nehez, faj tole a hatuk.

andi írta...

sok olyan dolgot csinalok ami nem feltetlen kedves reszemrol. es tudom hogy egoizmusom sokszor tulszarnyal mindent. de nem gondoltam volna hogy egy sapka ugy utan napi bantas lessz belole. ugyhogy bocs. legkozelebbi telen cipelek naponta egy sapkat nallam ha esetleg kell majd. vagy lehet meg most nyaron elkezdem hogy telire hatha edzodik a hatam...

mert ha en sirankozom hogy faj valamim, nem akkor teszem mint egy pasi, hanem mikor mar tenyleg faj. es ha azt mondom hogy nem engedhetek meg magamnak sokmindent, nem azert van mert(azert is, de csak ha folosleges dolgokrol van szo) smucig vagyok, hanem azert mert mar olyankor reg kolcsonbol elek. tudom hogy ez sok embernek elkepzelhetetlen, de.. na mind1. hadjuk ezt a temat.
sokmindent maskepp gondolok mint masok. sokmindent maskepp csinalok mint masok. van aki megert es van aki nem. sokmindent eloszor csinalok meg, es sokmindenrol eloszor hallok. ezt nem jelenti azt hogy naponta azt kell ereztetni az emberrel hogy meg valahogy hatul tart.

oo. hosszu. elnezest kerek viselkedesemert es pont.