péntek, április 04, 2008

meg sok sok hulyeseg

mit mondjak meg? hogy nem dolgoztam (fotoztam)mert inkabb buliztam valami hulyesegre?
hogy hianyzik a kutyam? a regi kutyam. a kicsi. amelyk velem aludt az agyban...

hogy szeretnem ha most hirtelen othon lennek?

hogy ezek utan, egyetlen vagyam hogy haza erjek es hajnali 8kor irodaba menyek, hogy aztan mas 2 interjura mennjek es kiderujon mindket helyre felvesznek felnormaval es igy olyan mintha 2 helyen dolgoznek egesz normaval?

hogy alig varom legyek a szurke irodaba es ismet ne alkossak semmit? (ez nem igaz)

hogy nem bannam ha vegre pasim is jelen lenne mikor alkoolizalok hogy ne kelljen csak gondolnom dolgokra alvas elott hanem csinaljam is?

vagy hogy mostmar igazan ideje lenne csinalni egy uj blogot hogy ne irjak ilyen szemelyes, illetve kellemetlen dolgokat, hogy aztan isemrosok olvassak es tudjanak rollam tobbet mint sajat magam..

ja es erdekes hogy meg mindig jelen mindenhol a viilor fele szomszed.. akirol marad az elso benyomas. ezt sem irhatom le.

na roviden: nem hianyzik semmim a pihenesen kivul. igen, ki tudnek hasznalni sok alkamat. kossz nem. igen, eleg pihent vagyok ahoz hogy ilyenkor irjak blogra(ami eleg nagy hulyeseg). es nem, nem szemvedek semilyen hianyban. ezt remelem mostmar eszben tartjak masok is. eleget tenni a test szuksegeire nem nehez. nem vagyok feltetlen az mit ide leirok... nem vagyok feltetlen olyan amilyennek ismernek. es veletlenul sem olyan amilyennek olvasnak.

dolgok:
pasikon somindent nem szeretek. nagyon kritikus tudok lenni. egy kis aprosag es mar el is vesztette az osszes letezo eselyeit. ez moast borzaszto roviden. ha nem akarok egesz ejjel filoszofalni...

Nincsenek megjegyzések: