csütörtök, április 03, 2008

1.2.3. alvas elott...

1. nem is vettem eszre, de ez mar az 1009-ik postom. szep teljesitmeny!

2. sokat alkottam. buszke vagyok magamra. ez olyan mas. nem is buszkeseg.. olyan erzes mint amikor eleted feladatad teljesitetted epp es a vilag mostantol jobb lessz :P

3. arra lennek meg nagyon kivancsi, mennyi igaz abbol amit latunk es mennyi igaz abbol amit tudunk?
az emberek sosem mutatjak onmagukat. az embereknek mindig vannak titkaik. es ha ez igy van, mert en huszonevesen ezt gondolom(es azthiszem ez a velemeny csak rosszabbodni fog naprol napra), akkor mi az amit megengedhetunk magunknak? mi az amit el kell sunyizzunk, el kell halgatnunk, titoknak nyilanitani es azon dolgozni hogy senki se tudja meg. erdemes egyaltalan titkokat alkotni vagy jobb nyugodtnak lenni? es ha megis, mi az ami jobb? nem bantani senkit mert amit nem tudnak nem is faj nekik, vagy oszintenek lenni es akkor maximalisan egoista modon osszetornenk par ember lelket. mi az amit ezek utan szabad vagy nem megcsinalni? mert ha ugy vesszuk, mindnet szabad ami jo neked. minden helyes ha te ugy gondolod. es forditva. helytelennek lehet latni az uton atkelest is.

na em tudom. az a baj hogy eleg nyilt vagyok sokmindenre. ezert enis a tomeghez fogok csatlakozni es majd oregsegemre lessz mit meselni unokaknak. ugyanakkor eleg zart vagyok megtobb mindenre. ezert oregsegemre sokmindent banni fogok. vagy nem.

Nincsenek megjegyzések: