szerda, április 16, 2008

eletem elso kurzusa (amit en tartottam)

ez is megvolt. eletemben eloszor tartottam egy masfel ora hosszu fotokurzust.
jo volt, ossze vissza volt (szerintem), valoszinu hogy vicces voltam (na meg erthetetlen), kezem remegett mikozben beszeltem, es vegig nyomtam a szoveget. pedig nem keszultem semmivel. az ido megis keves volt, a mondnaivalo meg sok. valoszinu nem is maradtak semmivel abbol amit mondtam..
na de. nekem jo volt. szerintem nekik is. ha most elkezdenek komolyan dolgozni, en segitek nekik mindneben, es lehet sikerul tervem hogy ev vegere, az iskola tortenetenek elso jo kiallitasat csinaljuk meg!
latom megint doll belolem az optimizmus.. lehet a tavasz a hibas..
ja apropo tavasz. iden, egy hangba vagyok szerelmes. par perc es kikeresem youtube-on! :D
na meg a pasimba. de a hang tulszarnyalja azt amim van. de csak mert elerhetetlen!

2 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

Sok sikert az projekteddel, remélem te is úgy öltöztél, mint az a tanárnő a képen lejjebb :D

andi írta...

egyaltalan nem ugy oltoztem:P szerintem te is tudod hogy nem szoktam. de szerintem tetszett nekik a kurzus :)