péntek, március 16, 2007

vivarium-kolozsvar




kigyokat latogattam! :D tartottam is 1et a nyakamban. kicsit, pirosat. nem kell meg ilyedni, nagyon kis szelid es kedves es aranyos. rajottem h nem is olyan ellenszenvesek a kigyok! sot! amit fogtam, az piros, narancssarga volt.. a nevet nem tudom.. de szivesen el fogadnam!


aztan voltak ari egerek.. nosztalgiaztam egy kicsit mert volt vagy 4 egerem gyermek koromban..


papagalyok.. de lattam mar szebbeket is a baratomnal! ;)

aztan nyulat, vadasz gorenyt!


es meg halakat es teknosoket is!

szep nap volt! imadom az allatokat! es aszem ugy nezhettem ki mint egy hulyegyerek mert folyamatosan fulemig ert a szamszele.. mosolyogtam es nezegettem oket.. fotoztam..es mosolyogtam!


:D
es most a lista: kernek egy jako papagalyt, egy vadasz gorenyt, egy kigyot, nyuszit, arany halat, macskat, es kutyat! persze ezeket mind nem en tisztitanam.. :P

Nincsenek megjegyzések: