hétfő, március 19, 2007

:D


multkor ki voltam borulva a bena kicsi ruhak miatt..na most jobban sikerult ki hozzanak a sodrombol..mert az egesz varosban, de komolyan szo szerint egesz varosban mert minden uzletben voltam..turiban is meg piacon..szal egesz varosban 3 farmert talaltam az en meretemben..ami 32es. ami szerintem meg a normal kategoriahoz tartozik!de nekik a 30as a normal alkat! ki szuperalnam az osszeset(aprozari cirket).. de utanna nem venne senki eszre mennyire rendben vagyok en :P

nem, nincs gond a onertekelesel nallam :P

a lenyeg: anyu meg vette nekem mind az osszes 3at :P es kepes volt be jarni az egesz varost velem.. reggel 10tol, delutan 6ig. ja es persze voltak feltetelek: ne legyen foltos.. csillogos, gyurott! egyszoval legyen klasszikus. nehez keres?

ja es lett szep uj napszemcsim! :D imadom!

roviden: andi boldog! :D

Nincsenek megjegyzések: