szerda, március 21, 2007

mother and daughter

ma volt az a nap h anyukam haza ment.. es itt maradtam.. es annyira jo volt h itt volt! es ma delutan indult a busz de mar hianyzik! komolyan! mar szinte ra vettem magam h hagyak mindent es induljak haza. na de sikerult higattan is at gondolni a dolgokat.. ugyhogy most internetezek ejszaka kozepeig, mert mig anyu itt volt.. 10kor mar csendben kellet lenni.. illetve alszok sokat sokat mert ma is hajnalban 5:45kor keltem.. aztan 6:30kor.. aztan 8kor.. es vegul 10kor.. azon kivul be kell h valljam h a hatam nem orult az agy valtogatasnak.. ugyhogy faradtabban kelltem mint fekudtem..


marcsak az bizgeti az agyam h koltozunk.. es varos vegere.. kapok kocsit..nem gond. de nem vagyok bisztos benne h meg tudom szokni azt, h nem vagyok a varos kozpontjaban. azon kivul nem bantam volna h kulon koltozzunk, ha mar koltozunk.. kivancsi vagyok mi lessz belole..

Nincsenek megjegyzések: