szerda, március 28, 2007

mi zu? semmi zu..

igen, tudom..reg nem irtam mar.. nem tudom mi van.. de ujjbol szakad el a szmitogep - andi kapcsolat.. :P

tegnap ujjbol azon voltam h bonyolitsam az eletem.. de szerencsemre el huztam meg idoben.. valojaban nem is olyan bisztos h jo az nekem ha vissza fogom magam.. az a bajom valojaban h nem tudom mit akarok. de. tudom. de ha nem kapom meg azt, akkor kepes vagyok arra h el fogadjam az alternativakat.. vagy sem?

azon kivul meg mindig nem szabadulok az egyetlen problemam emleketol! tolle! aki O! es errol ennyit.

mult ejjel arra jottem ra h a obszervatorului ut halalosan csendes ejszaka kozepen! es ami felelmetes benne az a teny h nem felek, hanem annyira jol erzem magam egyedul ezen a borzaszto hosszu es csendes es ures utcan h leg szivesebben maradtam volna meg minimum egy orat setalva.. amig mar bisztosan le fagytam!

Nincsenek megjegyzések: