kedd, március 13, 2007

:D

ma egesz nap kint voltam.. varoson kivul.. dombon.. napon gyujtottem az energiat.. (roviden= doglottem :P) fotoztam egy csomot es vegre valahara ki hoztam magambol valami jo munkat is!

a baratnom pasija szokott jarni repulni..olyan cuccal aminek nem tudom a nevet.. mi meg fotoztuk oket.. na meg diplomamhoz is keszitettem par fotot! es most nagyon buszke vagyok magamra! es tokeletesen meg vagyok elegedve mai teljesitmenyemmel! nagyon boldog vagyok! ooolyan jo volt ott kint, h alkotni is konnyebb es kellemesebb volt.. testnek es leleknek jot tett a mai kirandulas!

kb itt voltunk a varoshoz kepest..


ezzel voltak el foglalva a fiuk:



es ezzel voltunk mi elfoglalva :D


1 megjegyzés:

Zolee írta...

Gratulálok, nagyon jó kép! Én is szoktam a barátnőm talpát fotózni, a szabadság, természetesség és felszabadultság érzése jön át, ráadásul van némi erotikus töltet is benne (legalábbis számomra). Mégegyszer gratula!