péntek, március 09, 2007

bek in kluzsu sziti

elso napom fontos dolgokkal toltottem:

- konyv vissz ateritese a konyvtarba (persze h nem olvastam ki..)
- suli reggel.. ami azt jelenti h szoba alltam a tanarral es ra bolintott az eddigi munkamra es folytathatom a diplomam kesziteset
- kavezas baratnovel
- setalas, illetve punnyadas a napon
- baratno el kiserese a fodraszatba
- zuhany es at oltozes
- blog
- es most indulok buliba :D

ja es furcsa valtozas: ma reggel volt az h indulas elotti utolso pillantas a tukorbe, es eletemben eloszor, 22 evesen mondhatom azt, h pont ugy nezek ki mint ahogy el kepzeltem magam. es minden szep es jo. nap is sutott, napjaim baratok tarsasagaban toltom, este buli, es kulsore is kezdek meg felelni magamnak. tudom nagyon jol h nem ertem meg el a tervezett telyesitmenyt, de jo uton haladok! :D szoval rozsaszin vilag ujbol rulz!

Nincsenek megjegyzések: