hétfő, március 05, 2007

szunetnek vege

az utobbi idoben kicsit ki maradt a net az eletembol. ezert ide sem irogattam mar eleg reg..

ithon olvasgattam, interneten sikerult ossze szednem egy jo kis virust, volt format, volt minden ujbol instalalva. kozben anyukam is haza ert vegre! minden szep es jo.. pasimbol kicsit sokat kaptam az utobbi idoben.. nincs idegem hozza mikor egesz nap nallam doglik, tevezik, alszik, internetezik, eszik, alszik.. es most vagyok a vilag leg rosszabb baratnoje. de a jobol is meg art neha a sok..

el koboztam anyamtol csomo felsot.. ugyhogy most mindenem duplazodott.. csomo szep ujj ruham van, parfum kollekciom is bovult, de mindez nem er fel azzal a jo erzessel ha csak bele gondolok h ithon van anyukam! :D

csomot ettem, kivancsi vagyok mennyit hiztam..

a konyvet amit kolcsonoztem persze h nem volt idegem el olvasni.. ezert kicsit buntudatom van.. vissza megyek kolozsvarra es olvasok, illetve fotozok egy csomot es vegre meg beszelem a dolgokat a tanarokkal.

es vegul, de nem utolso sorban.. szeretnem meg jegyezni h nem vertem ki a fejembol azt, amirol misztikus modon tavaj sem irtam.. es megsem tudom ki verni a fejembol..

Nincsenek megjegyzések: