szombat, február 10, 2007

stupid people.. stupid situations!

es miutan aludtam is ra 1et.. (persze nehezkes el alvassal..) ra jottem mennyire el tuloztam a tegnapi dolgot! andi nem ilyen. nem szoktam ilyen hulye helyzeteket ossze hozni. en vagyok a magabisztos akit nehezen lehet le venni a labarol..

azon kivul ossze szedtem magam kicsit, mert a lanyoknak igazuk van es nem moroghatok vegtelenig! andi jo kedvu volt valaha. most andi vissza tert es minden okes lessz! hetfon be is megyek konyvtarba es el kezdek dokumentalodni a diploma munkamra. ideje is lenne, mi?

az egesz tegnapi dolgon felix baratom csodalkozott legjobban.. mert o szinte 8 eve ismer es nem latott meg sosem igy.. akkor volt az h komolyan el kondolkodtam azon h most mi a f*szt is csinalok!


ja es
ezt talaltam a tegnap. szerintem vicces mennyi mindent meg tudhat az ember szuletese datumjarol.. ;))

Nincsenek megjegyzések: