csütörtök, február 22, 2007

nosztalgia

most egy eve voltam eletemben eloszor messzebb pesttol. meghozza 4 hosszu honapig ott eltem, belgiumban.

ma nosztalgiazos napom van ugyhogy olvastam posztjaim marcius 2006bol.. mert ugye nemsokara marcius, es nemsokara.. a! ezt inkabb ki hagyom. mind1. a lenyeg, h furcsa modon 2006-ban sem jelent meg semmi errol az esemenyrol.. ami igazan furcsa. de lenyegtelen.

vissza vagyok 2006 marciusaba! vissza minden! vagy februar eleje! meg jobb lenne! februarban minden meg valtozott. es ezt ereztem is mikor mindent itt hagytam. ereztem h soha tobbet nem lessz mar olyan mint akkor. es azota, eddigi eletemben, letezik egy bizonyos dolog amit banok. banom, mert nem csinaltam, banom mert el benaztam. ezen nem fogok naponta filozofalni, csak szerintem evente 1x.. kb ilyen idoszakban!

olyan kepzeletbelinek tunik meg most is az egesz 2006 ianuar-junius idoszak.. ami vegul is tokjo volt! csak az volt a baj h utanna mar nem ugyanaz volt mint elotte..

de ezt most jobb ha abba hagyom. ma megyek haza. es 1en jon anyukam! es minden nagyon nagyon szep es jo lessz! :)

Nincsenek megjegyzések: