péntek, február 09, 2007

faking sit!

talalkoztam dupla d-vel.

egyik gyalogos atkelonel varok.. es nezem h a tuloldalon egy pasi hasonlit dupla d-re..de gondolom bisztos nem o az mert ujjabban mindenkiben ot latom.. de az atkelo kellos kozepen ramkoszon es ki derul h tenyleg o az. nyar ota nem talalkoztunk.. es pussz pussz, mi zu? allunk az atkelo kozepen.. kozben varakoztatja a tesojat akivel epp telefonalt.. es valt a zold.. na szia, szia. es meg fordulok, szinte el ut egy auto..es megyek szepen tovabb haza..


kb fel oraig tart h haza erjek.. es azota h talalkoztunk szinte egy ora telt el.. es a labam meg mindig remeg, kezem ugyszinten, percenkent 3x megy at rajtam a hideg meg a meleg felvaltva, es folyamatosan az az erzesem h nincs eleg oxigen a levegoben.. aztan ideges vagyok h igy erzem magam. kb tini korom ota nem ereztem mar igy magam. es meg voltam rolla gyozodve h tul tettem mar magam a dupla d korszakomon.


(remelem mar abszolut el is felejtette ennek az oldalnak a link-jet!)

Nincsenek megjegyzések: