csütörtök, február 08, 2007

junk food

tegnap folytatodott a nagy hosszu bucsuszkodas a csajokkal. es a csajok palacsintat akartak. ugyhogy en voltam a megmento es ki kavartam a lottyot. :P ugyhogy lett csokis bananos palacsinta, barack lekvaros palacsinta, es a filmezesre mar nem is maradt egy darab sem.. ugyhogy venni kellet valamit. es a csajok sost akartak. ugyhogy lett vagy 5 fele csipsz, m&ms, napraforgo mag, tok mag, es udito.. ezeket en 1xcsak valtogattam..kevertem..finom volt.. mig vegre el jutottam oda h egy nagy stocbol nem kivantam semmit! nem gondoltam h ez lehetseges.. de a tegnap sikerult!


kozben meg neztuk a coffe and cigaretts cimu filmet. amit nagyon szeretek es mar hianyzott.. es haza ballagtam ahol mar vartak a csajok. es veluk is kellet vacsizni. nna. ugyhogy kb hajnali 6kor arra ebredek h almomban csak kajat latok es utalom es remalmaim vannak kajaval..es nem kerek tobbet, latni sem akarom, de meg mindig ott van. ugyhogy nem tudtam aludni.. es inkabb furdoben ulltem 2 orat mig vegre jott vukk.. furge labu roka.

aztan mikor vegre jobban lettem.. csak a gyomrom fajt. es nagy nehezen ujbol el aludtam es nem kajaval almodtam es minden okes volt a gyomor fajason kivul... hosszu ejszaka volt. nem akarok soha tobb ilyet! most meg azt kene el donteni h meg egy utolso utolso talalkozot akarok a csajokkal..vagy el megyek az egyik jobaratom koncertjere az operaban..

ossze kene szedjem magam.. a johir az egeszben az, h nem szedtem vissza azt a ket kilot amit le adtam a napokban.. es mostmar csak 5 kilo van pluszban. de ha lehet valahogy vukk nelkul szeretnem mostmar meg oldani!

Nincsenek megjegyzések: