kedd, február 20, 2007

roviden 4 naprol..

hetvegen itt volt a pasim. cucc volt! teljesen mas volt mint maskor! kivetelesen nem veszekedtunk.. illetve enm veszekedtem vele.. egesz nap turte a vasarlast.. meg az uzletekben jarkalast.. meg engem.. roviden: tokjo volt!

azon kivul sikerult el b*sznom a fenykepezo gepem csoret (obiektivjet).. panikoltam..aztan bele nyugodtam.. aztan jott apam es jol le cseszett.. aztan anyam vigasztalt telefonon.. aztan aput cseszte le anyu h miert bantja az egyszem gyermeket. az egeszben meg az a furcsa h anyam fizette a gepet es nem apam.. de mind1!

hetvegen meg az volt h nem volt net. h aztan hetfon fel hivjuk a pasikat es el is jottek.. csak h mire ide erntek csak meg piszkalni kellet a "dolgot" (aminek nemtom a nevet) es mar van is net! h igazan szoke kis libanak nezzek ki!

el kezdtem dolgozni a diplomamon.. haladok.. es nagyon jo erzes. ja es vasaroltam. sok sok mindent! es aszem valtok lassan at kicsit elegansabb dolgokra.. vagy komolyabb.. vagy nemtom hogy nevezzek oket.. ennek a csalad fog orulni legjobban.. mert nem voltak bele nyugodva az oltozkodesembe..

csutortokon meg megyek haza.. es takaritok.. es varom anyukam aki vegre 8 ev utan haza jon marcius 1en! vegleg! es soha tobbet nem engedem el!nagyon jo lessz! vegre lessz anyukam!

Nincsenek megjegyzések: