szerda, február 25, 2009

Oz

megerkeztem! :) Oz-ban vagyok

mar nagyon sokmindent lattam.
az ut hosszu volt, nagyon hosszu: othon-pest= 5 ora
pest-london=2 ora
londonban seta+ varakozas= 7 ora
london- bankok= 10 ora
bankok- sydney= 8 ora
szoval hosszu

nade meg aznap lattam az oceant, es a labam is bele martogattam.. hideg volt.
masnap mar dolgoztam, fotoztam a varost, taifoldi kajat ettem es megismertem Amber (baratnom akihez valojaban jottem.. aki az unokatestveremnek lessz felesege most szombaton) baratnoit.
hosszu nap volt.

ma is dolgoztam de kevesebbet.. mert voltam egy valakivel naaagy setara.
Lattam: Harbour Bridge (setaltam rajta), az operat, a botanikus kertet, varos regi reszet, stb.stb.stb.

:) szep nagyon szep. es meleg van. es most epp 20 ora van..
van egy rakas fotom.. majd toltok fel a foto blogra. igerem. de valamiert mikor vegre internetezek.. sosincs idom magamra.. mert mindenki mindent akar tudni. :P
majd talan ha lessz par percem magamra.. igyis kicsit pofatlanul magammal torodom es nem itt az emberekkel.
na tuntem..

(az elobb vacsoraztunk, kerteszkedtunk, es Lamb-et hallgattunk!)

Nincsenek megjegyzések: