péntek, február 27, 2009

beszamolo

A repulo
eletemben eloszor repultem. eloszor utaltam.. aztan tobb mint 12 ora repules utan mar az kezdett erdekesse valni ha oldalra dol.. vagy leszall, felszall.. vagy egyaltalan csinal valamit mint csak megy.
pest-london= csomo iskolas volt a repulon. nagyon zajosak voltak. "oo, nem ulhetek melled.. de en veled akartam ullni.. de nemtom mi.. blablabla". persze a kis tokeletes british angollal.

london: az info reszlegen gondoltam megkerdem hogy jutok be a varosba.. es ha egyaltalan van eleg idom ra. gondoltam ok ezt kene tudjak..
ott elkeztek magyarazni a buszt ami korbevisz londonban es meg pont idoben vissza erek a repterre.. de mikor megkerdeztem mennyibe kerul, inkabb arra voltam kivancsi hol talalom a metrot. ok rohogtek, en elmetroztam a varosba.. setaltam egy nagyon, fotoztam egy csomot, vissza metro (oda-vissza 2 ora) es keresek egy orat. kiderul hogy 3 oraval hamarabb erkeztem mint kellett volna.. de nem baj. ugyanis nem volt ora nallam.. es inkabb attol feltem hogy lekesem. mivel besotetedett es fogalmam nem volt rolla mennyi lehet az ido. na es akkor el kezdtem olvasni a konyvet amit hoztam magammal.. nem a leg fantasztiokusabb konyv, de jo volt. lehet inkabb az volt a baj hogy varni kellett.. a lenyeg az, hogy a 3 ora egy vegtelennek tunt. nagy nehezen eljott az este 9 es vegre repulhettem tovabb.

london-bankok= 10 ora. eletem leghosszabb utja volt. remelem ennel hoszabb mar nem lessz.. nem is tudom ha lehetseges. szerintem sikerult a vilag leghoszabb utjat megtennem. ja es ablak melett ultem. amirol senki sem mondja milyen kellemetlen. gondolom mert senki sem utazik egyedul normal esetben. mi a kelemetlen? hat hogy barmikor allni szeretnel egy kicsit, vagy talan vecezni.. mindig meg kell zavard a masik utast. aki tuti pont akkor alszik mikor te vecezni szeretnel.

neztem par filmet.. kb az osszess ujj filmet ami volt: Australia, Burn after reading, Flash of a genious, Four seasons.. es mar nem is emlekszem meg mit.

bankok-sydney= 8 ora
a 10 oras ut utan ez mar szinte semminek tunt. de mar nagyon vartam hogy iad erjek.. voltak pillanatok mikor teljesen megfeletkeztem arrol hogy mi van, mi tortenik es hol vagyok. arrol nem is beszelve hogy ido erzekem azota sincs..
a repteren meg persze hogy romant jobban atneznek, de nem volt egyaltalan gaz a helyzet. csak a biztonsag kedveert lemasoltak az utlevelem. a gond meg az volt hogy nem tudtam nekik megadni annak a cimet akinel lakni fogok.. meg a telefonszamat is.
de miert kene ezeket tudnom? unokatestveremek. tuti varnak. nem farasztottam magam. eppen megnezhettem volna a noteszemben.. de minek?

vartak. :) meg le is fotoztak az erkezesem. :) elbogtem magam. szeretnek. nagyon szeretnek. :) es en is oket. nagyon kedves emberek!

par ora mulva mar a tengerparton setaltunk.. illetve ocean partjan. bocsanat. :P
nagyon szep kek. es nagyon sok a feny. rengeteg feny van. valoszinu mert mas a bolygo allasa mint ahol eddig laktam. es delutanra meg mindig nem ereztema faradsagot. aztan 1xcsak szetestem es aludtam vagy 5 orat.. amikor csak azert koltottek mert a masik unokatestverem is megjott a ferjevel es vacsoraztunk. aztan at az uncsimek lakasaba (addig nagybacsi-nagyneninel voltam) es alvas ujjbol.

Nincsenek megjegyzések: