péntek, február 27, 2009

chapter no.2

masnap hajnali 5kor keltunk, hogy 6kor elinduljunk othonrol, es 7re bent legyunk a varosban, dolgozoban. igen, mar asnap dolgoztam. aszisztense vagyok az Amber-nek. aki az uncsim menyasszonya. 2 napot dolgoztam ott.. lelter felet.. illetve rendrakas.. laza. ezert kaptam 190 dollart.

kozben setaltunk a parton, illetve voltam egy naaaagy setan Chris-el. egy barat. aki meg akarta mutatni sydney-t. hat meg is mutatta. elegge osszesuritve. seta a Harbour hidon, vissza az operahoz, botanikus kert, varos, munkahelyem, ahonnan aztan felvett az uncsim hogy othon vacsorazzunk es pihenjunk egy ici picit.

masnap nagy keszulodes volt a nagynenimeknel. ugyanis naluk othon, a kertben lessz az eskuvo. errol a helyrol azt kell tudni (marmint ahol ok laknak) hogy pont az erdo mellett van.. marmint a vedett terulet melett.. ezert rengeteg a kakadu peldaul. meg csomo mas erdekes papagaj meg minden fele madar.
juuuj es meg masodik nap megismertem Amber baratnoit. eletem elso taifoldi vacsorajan. nagyon viccesek. Rebecca- (o a kedvencem) akinek horvath szulei vannak, Mel(anie)- akinek nagyon ugyes pasija van, es egy voros haju akinek most nem jut eszembe a neve.. es akinek nem szimpi a pasija. londoni es nem viselkedik valami szepen.
milyen a taifoldi kaja? nem hieszem hogy kedvencem lessz.. de eheto. erdekes.

kozben mar othonrol mindenki stresszel.. mindnekinek ezer dolgot kell irni.. na jo. bevallo. a pasimrol (volegenyem.. hu de utalom ezt a szot) beszelek. aki folyton stresszel.
1. utalom hogy nem ert rendesem a szamitogephez, vagy internethez. ilyenkor felhuzom magam
2. sosem fogyel. es mindent tobszor kell elmeselnem. o nem hoz fel temat, en kell beszeljek neki. es ilyenkor megjobban felhuzom magam.
3. ha megis o hozna fel temat, az biztos hogy penzugyi lessz.. mint pl. ott mennyit lehet keresni? az uncsid mennyit kap? stb.stb.stb. who the fuck cares?!?
nincs turelmem hozza interneten. sosem volt. nem lehet normalisan beszelgetni vele.

o igen, es mi tortent a sok szep stuardess-el? nem arrol volt szo hogy szep kedves nenik vannak akik megmutatjak hogy kell viselkedni mikozben hallsz meg.. es mosolyognak meg ha utalnak is?
volt 2 darab no, es a tobbi pasi. ?!?! pasi stuardess? ki akar pasit stuardess-nek?!?
a kaja turheto.. fagyi rossz.
kulomben repultem a hires boeing 747-esel! :D

a keszulodesek farasztobbak mint gondoltam.. mar nem is emlekszem mikor aludtam normalisan.. marmint eleget. de nem erzem a faradsagot. nem erzem mikor ehes vagyok, nem erzek mar semmit.
es az az igazsag hogy fazok. azt hittem meleg lessz mint a fene. aha. en most konkretan fazom.
ma reggel voltunk egy bazinagy virag piacon. vettunk kb egy tonna rozsat, feldiszitettuk az udvart. nagyon jol nez ki minden. tokeletes! de hogy ezek az emberek mennyire feluletesek... ahoz kepest nagyon jo vege lett.. majd fotok is lesznek. tudom, mar igertem.. de vannak dolgok amiert most epp nem tolthetek fel semmit. rovidesen. a reklam utan. :P

mindenki nagyon kedves, mindenki boldog, olyan mintha mindenki mindig nyaralna. :) jo hely.

Nincsenek megjegyzések: